2011-02-02

Underbar onsdag!!

När jag fyllde år var det enda jag önskade mig pengar till en fotokurs jag tittat ut i Medborgarskolans kursblad, bara det att när jag skulle boka mig på den var den fullsatt & det var sju personer som var före mig på reservlistan... Rätt hopplöst kan man säga! =(
Men idag fick jag nån slags känsla av att jag skulle ringa Medborgarskolan, så jag ringde och förklarade situationen och fick till svar: -Men du är med!
VAA??!! JIPPIIEEEE!!!! Startar redan nu på tidsdag!

Sen bar det av till biblioteket för att låna boken "Svenska Gods & Gårdar" där mitt hus skulle funnits med på bild, men icke...vet inte om det fins nyare upplagor eller nått för boken var tyckt året efter mitt hus skulle ha byggts!
Men hittade lite andra fina böcker som fick hänga med hem istället!
Har inte besökt biblioteket sen jag gick i skolan där!
Nu för tiden scannar man böckerna själv & får sms påminnelse två dagar innan lånetiden går ut, framtiden på riktigt lixom! Hihi...

Sen åkte jag till gymmet för andra gången på typ ett år! Skönt men tråkigt!

När jag kom hem fick jag besök av en god vän som ska hjälpa mig byta ut lite fönster i huset.
Han kommer redan på fredag! =)

Sen lagade jag mat, pratade i mobil med Johanna & efter det åkte jag & Tap till biltvätten på Shell med min pärla! Grymt smidigt & halva priset efter nio! Thihi...

Nu ska jag nana lite, varit en händelserik & helt fantastisk onsdag!
Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar