2011-02-01

Min sommar i bilder!


En sommarkväll tog vi en tur på Store Mosse Naturreservat
Jag, Micke, Tap, Björn & John byggde en 60kvm stor takterrass


På terrassen blev det många mysiga middagar den sommaren

Vi hade långa, härliga grillkvällar med grannarna

Var med Panduro Hobby på Ängavallen som var en ekologisk gård

Ängavallen hade även en egen örtagård

Soliga dagar i skåne

Jag blev gudmor till lilla Klara

Vi köpte en ny grill



Micke överraskade mig med en tripp till ett hemligt ställe där vi hade picknick


Vi låg under trädkronorna & bara njöt av att finnas till




Vi var hos Marcus på grillfest

Johanna var på besök i Småland! <3

Killarna skötte grillen

Sen blev det midsommar

Vi bjöd hem Martin & Fia på en riktig traditionell midsommarlunch

Bäst av allt var jordgubbarna! Hihi...

Midsommaraftons kväll blev vi bjudna till trevliga människor vi knappt kände & som bodde i finaste huset jag sett! *crazy*

En kväll drack vi rosévin & killarna visade oss hur man sköt med luftgevär

Vi tog flotten ut på Karshultasjön, fiskade & badade

Killarna spenderade sin lediga tid med favoritleksakerna! ;)


Vi var på Wheels and Wings i Varberg

Med Carros Cadillac såklart

Många kisspauser/rökpauser blev det...

Många fina bilar var på väg ner

Vackra Carro! <3

Jag & Micke bodde på flottaste hotellet i Kalmar, åt god mat & mådde gott!

Vi var en sväng på Öland där vi besökte djurparken, badade & solade

Mysiga pubkvällar

Jag & Tap tog en ramdom tripp till Gränna där vi åt polkagrisar i mängder

Sen åkte vi till hamnen, satt och pratade & åt vi godaste fisken på en mysig restaurang

Jag & Johanna besökte massa Halländska loppisar

Jag & Tap var ute vid Bolmen & åt på Tiraholms Fisk



Mamma & Pappa hade 50årsfest & inflyttningsfest, årets fest som gästerna uttryckte sig! ;)
På trädäcket spelade att otroligt bra liveband "Åt alla håll" hette dom

Jag & Johanna var på Pink konsert i Göteborg

Första & bästa konserten lätt!

2 kommentarer:

  1. Johanna Andersson1 februari 2011 kl. 09:50

    Såå underbara bilder på sommaren!
    Å vi e alltid lika söta på kort hihi :D
    Pussss

    SvaraRadera
  2. ÅÅhhh Hjärtat! VIsst längtar man! Vi som ska ha sååå mys i sommar! Bygga koja på terassen & lysa med ficklampa när det blir mörkt! Hihih...

    SvaraRadera