2011-02-01

Spännande historia!

Idag när jag stod i kassan på lunchen kom en kvinna vid namn Jane Kanth förbi & frågade om hon fick komma och titta på mitt hus, hon hade bott i det på 70-talet och hade massa spännande att berätta om huset!
Hon & pappa hade visst gått i samma klass också.
Jag frågade om hon inte hade något kort på huset eller från tiden hon bodde här och hon hade till och med en VHS som var inspelad här! *exalterad*
Hon berättade att mitt hus var med i boken "Gods & Gårdar" , så gissa vem som kommer skynda till biblioteket imorgon efter jobbet!?
ÅÅhhh!! Vill titta i boken nu!! Tur att dom hade den inne.
Jag gav henne mitt nummer och bad henne ringa så jag fick bjuda på lite fika, hon hade massa historier att berätta sa hon!

Vad jag älskar gamla hus asså! =)

2 kommentarer:

  1. Johanna Andersson1 februari 2011 kl. 23:44

    Åhh va spännande!
    Du måste berätta allt för mej sen när hon varit hos dej, måste vara helt otroligt när hon bott där =)
    we like
    pusss

    SvaraRadera
  2. Lätt att jag ska! Hoppas det spökar här! Hehe!! Snälla spöken då! =) Puss Puss!

    SvaraRadera