2011-01-19

MOT STOCKHOLM!

Började dagen med en stabil frukost

Så här fina blev korten jag gjorde nu på bussen, 95 stycken, de ni! =)
Gick upp vid halv sju i morse, packade, klädde mig, var på tryckeriet, åt frukost & fick sen skjuts till Gislaved av alltid lika snälla Carro.
Därifrån gick bussen till Jönköping där jag åt mat & drack en öl, mmmm....
Hann med att ta en svängom i en nyöppnad butik som hette "New Yorker", hittade en vrålsnygg klänning som jag köpte innan jag fick halvspringa till nästa buss som skulle ta mig till Stockholm.
Har ni inte testat Bus4you kan jag varmt rekommendera deras bussturer, stora rymliga säten, benstöd, eluttag, kaffe, gratis internet mm. 288:- betalar jag från Jönköping till Stockholm, tar exakt fyra timmar.
Är framme om 20 minuter, det enda som cirkulerar i min hjärna är Restaurang Nygammalts skaldjurspasta som är av en annan värld! Snart Lo! Snart! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar