2011-01-16

Födelsedagsmys!

Jag, mamma, pappa, Robin, John, Anna, bebisen i magen, Tobbe, Carro, Tapani & Micke fotar

Alla gillade maten jag lagat - Mango/Curry kyckling med ris!

Fick helt underbart fina tulpaner av mor & far, brevid står blommorna jag fick av Micke i fredags! <3

Carro hade scrappat så fint, vi ska på smink kurs tillsammans & sen skulle jag få köpa smink på makeup store! <3


Av Tappi fick jag en jättefin skål från pip studio ! Rosa såklart! Hihihi... Av John & Anna tre "Arga lappen" böcker.


Mys!

Micke bytte ut alla ljus på ljusfatet & ställde iordning så fint! =)

I kökssoffan trängs favvo kuddarna

De vita köksluckorna

Idag åkte jag till Jönköping för att hälsa på mamma på mässan (bilder kommer imorgon).
Efter det skulle jag dra en sväng till IKEA och plocka till mig de köksluckor jag inte fick med mig sist jag var där. Problemet var att jag inte hittade från Elmia till A6, körde runt i minst en halvtimma innan jag kände igen mig slutligen hittade dit! PÅ 25 minuter hade jag varit inne å plockat alla luckor, betalt och satt i bilen på vägen hem! Rekordtid för att vara mig! =)

Senare kom mina gäster för att fira mig, fyller ju år imorgon. Det var lika trevligt som alltid när man har människor man älskar hos sig! <3
Fick massa fina presenter, blommor, pengar, en fin skål, sminkkurs & böcker.

När alla åkt hem började jag & Micke byta ut köksluckorna, lite meck var det men nu är alla på plats och det blir jättefint, men är väldigt ovant med allt vitt...

Nu ska jag krypa ner i vår osköna gamla skit säng, tur att världens bästa Micke ligger där iallafall, å tur att vi beställt en ny säng som kommer om två veckor! Hihihii...

Natti nana!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar