2011-01-07

EN LYCKAD DAG I ULLARED














I trettonhelgen har vi varit med jobbet & firat mamma som fyllt 50år!
Dagen började med shopping på Ge-kås, mamma poserade med Morgan, sen åt vi Thailändsk buffé & shoppade lite mer!
Sedan åte vi till stugan vi bokat, tjejstugan som den hette, där tände vi massa ljus, dukade fram lite dryck & snacks, dansade och hade trevligt.
När klockan blev 6 hade vi bokat badtunna, det var första gången för oss alla & en riktig hit! Rekommenderas!
Sen gick vi till stugan & duschade av oss och kort därefter levererades en trerättersmeny vi beställt.
Lena hade gjort ett sånghäfte med snapsvisor & massa roliga kort! Hihi...
Efter shopping & varm badtunna var alla helt slut & vi somnade rätt tidigt.
En riktigt lyckad dag! 

6 kommentarer:

  1. Hahaha...ser ut som ni hade det riktigt najs :-) sen att Eva har pippi på kändisar, det visste jag ju sen innan :-)
    Badtunnan borde ju John hinna med att göra iordning snart...eller? Sen kan vi ju bada tunna i Karshult :-))))

    SvaraRadera
  2. Ja det var riktigt jäkla trevligt! =)
    Tyvärr kommer nog John ha annat på schemat denna sommar...typ bebis! Hihi...
    Men pappa kanske får göra klart den istället?!
    Vi hörs morbror! *kramar*

    SvaraRadera
  3. Jag SAKNAR er! Va mysigt ni såg ut att ha det!!KRAM //Annie (va kul att jag hittade eran fina blogg nu också, så jag kan hålla mig lite uppdaterad;)

    SvaraRadera
  4. Vi saknar dej också Annie!! Ja det var verkligen jättemysigt, en resa över förväntan faktiskt! =)
    Kul att du hittat hit! Hihi...
    Allt bra annars? Vad händer i ditt liv?
    //Kram Lo

    SvaraRadera
  5. Oj va sent svar detta blir nu, jag kom på idag att jag glömt att kolla om jag fått något svar. hihi :) Ja vad händer i mitt liv, massvis:D Jag jobbar som produktions planerare på Relacom, jag har ett gäng tekniker i västra Värmland som jag är som arbetsledare för. (det är nog den enklaste och kortaste vägen att förklara vad jag gör för det är egentligen SÅ mycket mer, men typ :) )
    Annars så söker vi tomt för fullt så vi kan komma igång med vårt husbygge, övriga tiden njuter jag bara av det härliga nygifta livet :) Hur är det med er, hur går det med allt? Är ni fortfarande samma glada gäng som jobbar kvar? Och hur går det med mannen din och huset och allt?
    Ta hand om dej och hälsa alla! KRAM

    SvaraRadera
  6. Oj!!? Produktions planerare? Låter fancy! Hihi...
    Skulle du inte gå någon utbildning. Ska ni bygga hus? Gud va spännande! =) Låter som du har fullt upp då! Härligt!
    Jag har oxå fullt upp som vanligt med huset jobb å kärleken! Det är samma folk som jobbar här! =)
    Arbetet med huset går framåt, har presis bytt ut alla fönster & det är sån skillnad på värmen nu!
    Alla här hälsar till dig gumman!!
    Ta hand om dig!! Stora kramar från oss!

    SvaraRadera