2012-04-04

Mamma fick pris!

Kom på att jag inte lagt upp någon bild på när mamma vann pris för "Årets innovatör"!
Hon ringde mig på väg hem sent den torsdagskvällen och var överlycklig:
-"Jag har vunnit pris!! Hade inte en aning om att jag varit nominerad, men när dom stod på scenen och började läsa upp motiveringen började mitt hjärta slå fortare...jag hade ju inte något tacktal eller liknande?!
Efter att jag tagit emot priset och alla applåderat gick jag ner och satte mig vid mitt bord och då ringer Robin på mobilen -Mamma du har precis blivit farmor! Då började glädjetårarna spruta! Vilken kväll!!" 

Företag prisades under näringslivdagen - Gislaveds kommun

Under torsdagkvällen uppmärksammades flera av våra företagare i Gislaved kommun. Gislaveds näringsliv hade bjudit in till näringslivdag, med föreläsningar på dagen som senare övergick i galakväll.
Arrangemanget hölls i år i Hestra, på restaurang Höganloft, där fler än 300 representanter från olika företag fanns på plats.
 
Eva Boman tilldelades priset som årets innovatör.  

Årets innovatör

Ett föredöme, en inspiratör för blivande handelsföretag och entrepenörer. Det var med de orden Eva Boman fick motta priset som årets innovatör. Boman driver sedan många år tillbaka "Presentverkstan" i Gislaved, men startade under förra året butiken "Gro & Fägring" vid Smålandiaområdet. I år har hon även öppnat en hobbybutik i centrala Gislaved.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar