2011-10-03

Fint på trappen?


Idag är det måndag igen! Har haft en toppen helg & verkligen vilat upp mig.
I fredags var jag hemma själv och lagade lite varma mackor, tog ett glas vin & gjorde lite egna smycken! Hur mysigt som helst.

I Lördags var jag hemma å städade lite och sen kom Danielle på fika.
På kvällen bjöd Carro & Ted oss på god mat och vi satt och pratade till inpå småtimmarna!

På söndagen var jag & far min ute och plockade svamp, det fanns så mycket svamp att vi hade kunnat plocka oavbrutet i flera dagar, helt galet! =)
Sen firade vi brorsans tjej Anna som fyllde år & på kvällen satt jag nedsjunken i en bok tills det var läggdags!

Hoppas ni också haft en fin helg!?

6 kommentarer:

  1. Hejsan Ingalill här! Jag skall göra djurövningen med numreringen,med personalen på torsdag. Har översatt den själv och den blev bra. Men vill bara dubbelkolla. Visst var det från vänster till höger: Sankt Bernhard, lejon och uggla?

    SvaraRadera
  2. Hej Ingalill! =) Spännande! Ja det stämmer, från vänster till höger: Sankt Bernhard, lejon och uggla! Lycka till vännen!

    SvaraRadera
  3. Hejsan sötis
    Vill bara återkoppla att personalmötet blev en kanon grej och bäst var excellprogrammet som visade hur merförsäljning påverkade. De gapade när de såg hur så lite påverkade så mkt. Rekommenderas! Jag gjorde ett eget om du vill ha så tjoa till/ Kramis

    SvaraRadera
  4. ÅÅhh du är väl för söt! =)
    Kul att det blev uppskattat, ska oxå göra det här men det få bli till våren, nu är det typ lite kaos här! Hihi!!
    Maila mig gärna så slipper jag göra en egen.

    Hur går det med butiken?
    Kram Lo

    SvaraRadera
  5. Hej igen
    Nu är det inte länge kvar tills vi tar över lokalen. Nästa fredag skall det vara klart. Nytt och fint och nya golv, väggar och belysning. Stor premiäröppning den 22/10. Men vi skall bara ha stängt 2 dgr!!!!! Så det kommer att bli hetsigt puuuh! Kramis :)

    SvaraRadera
  6. Vad spännande! =)
    Om vi inte hade haft typ 100 mil mellan varann så hade jag så gärna velat hälsa på!!
    Vilken nystart!
    Lycka till med allt nu då, flytt, fix & öppning!

    Kramar Lo

    SvaraRadera