2011-06-30

Vårt Smultronställe!

Det fanns hur mycket smultron som helst för den som orkar plocka...

Det var kul att plocka i typ en kvart... hihi...

Små söta smultron

Jag var påpälsad i värmen för att slippa bli sönderbiten av myggen

På väg hem med vårt fynd

Underbar blå himmel

Lite smultron blev det! *mums*
Igår tvingade jag med mig Micke ut i terrängen för att plocka smultron, stackarna hade sån allergi att vi var tvungna att avbryta det hela, vilket kanske var det bästa då jag har gjort mig illa i ryggen och kände väl att vara ute å plocka bär inte var det ultimata för mig heller... hihi...
Men det blev lite smultron i alla fall, men vad gör man med dom?
Äta med mjölk? Någon som har nått annat förslag?

3 kommentarer:

  1. Smultron med grädde är bäst!

    SvaraRadera
  2. Gör en smultronpaj, eller hemmagjord smultronglass kanske mummms.. Ser himla mysigt ut!


    KRAMAR till er!

    SvaraRadera
  3. Mmm... Vilka bra ideer! Får nog ge mig ut själv och plocka mer i helgen! Hihi... Tack tjejer! Kram Kram!

    SvaraRadera