2011-05-16

En fartfylld helg!







I Fredags fyllde Tappi år, jag & Micke hade bjudit upp honom på mat. Vi hade köpt whiskey glas, whiskey å cigarrer som vi hade arrangerat fint i en korg till födelsedagsbarnet.
Sen satt vi kvällen ut & snackade, lyssnade skön musik & drack gott!
En lysande fredag!









På lördag morgon gav sig jag & Tap iväg på skattjakt, tanken var att vi skulle fota i ett gammalt ödehus som Tap hittat när han var ute och plockade svamp i höstas. Dessvärre svek minnet honom och hur vi än letade så hittade vi inte huset...Men då vi var ute och letade hittade vi något minst lika bra, en öde ladugård! Att få klättra runt bland gamal skrot är det bästa jag vet! Hihi...

















På kvällen hade jag & Carro tjejkväll hemma hos mig!
En bild säger mer än hundra ord eller vad säger man! Hihi...













På söndagen var det släktkalas, min kusin Felix konfirmerades.
Moster Susanne hade gjort hur mycket god mat & mumsigt fika som helst!
Lilla Lukas var givetvis med och alla ville  hålla å gosa! =)

2 kommentarer:

  1. _Hahahahaha jag säger bara herre Gud vilka otroligt osmickrande men grymt roliga bilder. Men det får man väl bjussa på. Skojsskojs var det och jag tackar så hjärtligt för att jag fick komma!!!!

    KRAMISAR =)

    SvaraRadera
  2. Tycker du?! Jag som valde ut dom bästa! Hihi..!!
    Ja det var verkligen skitkul! =)
    Kul att du kunde komma & tack för chokladen fina du!
    Hoppas allt är bra med dig så ses vi nog snart igen!
    Kram Lo

    SvaraRadera